Dåligt av mig...

Jag vet.. har inte skrivit på väldigt länge. Har haft häcken full så att säga.
Men ska försöka bli bättre, det lovar jag :)

Jaa, vad har hänt.. Jag har jobbat rätt mycket denna vecka, alltid skönt att göra de. Sen så har jag varit barnvakt åt min lilla favorit kille, nämligen Felix! Oj vad vi lekte, både ute & inne. Den killen är verkligen världens goaste, alltid glad, med mig iaf :P

I helgen nu så åker jag & Marcus till Nyköping för att bli bjudna på middag av hans morfar, alltid lika trevligt. Som sagt, mår alltid så bra när jag är i nypan bland mina nära & kära. <3 Love them!


Världens goaste!..

..

Lite bilder på Felix från i tisdags, på mina två ålsklingar i nypan samt en Thailandsbild från 2008. Tänk att jag snart kommer att stå sådär igen! :)

Nu blire lite mys i soffan tillsammans med chipspåsen! ;)
Marcus är nämligen & spelar match, tyligen så leder dom med 15-5 efter två perioder.. spännande match! :P haha


Trevlig helg gott folk! :)





Kommentarer
Postat av: Carro

Men gud vilken gullig bild på marcus och sudden! Och TACK för att du skrivit, det gjorde min dag :) Älskar dig gumman!

2010-02-13 @ 18:55:14
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/
Postat av: Tess

Men söta då! Jag älskar dig! <3

2010-02-15 @ 18:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0