En sån där dag..

Idag är en sånhär dag som man bara vill ligga i sängen & mysa.
Men det kan man ju inte göra, inte heela dagen iaf. Jag & bror ska försöka bege oss till stan men efter som att det är kaos i kollektivtrafiken så får vi se hur vi gör. :)

Idag vakna jag rätt skapligt för att jag skulle ha en föreläsning. När jag väl satt mig vid datorn så står det att den är inställd, typiskt. Hade jag ju inte behövt ställt klockan, dumma skola! Men skön ändå.. blev en helt ledig dag ist. Inte fel de heller :)

Ne, dags att väcka brorsan, nu har han sovit alldelses för länge! :P (Jobbig syster, jag vet!) ;)

Måste ju även passa på att säga grattis till två fina flickor, Amanda & Jenny! <3 Hoppas ni får en underbar dag båda två!

Ha en fortsatt trevlig dag!


Bror&Syster


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh jag känner att jag inte riktigt hänger med här nu. 2 inlägg som jag inte sett! Skönt att du börjat uppdatera mer :) Baby, hur blir det i helgen? Jag har iofs bara "tid" att träffas på lördag dag..hör av dig om hur ni gör :) PUSS min BÄSTA!

2010-02-24 @ 00:14:24
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0