Fest fest fest :)

Känner mig faktiskt riktigt laddad för en utekväll i nypan! :)
Ska vara med & fira min underbara lilla sis, Amanda! <3 Ska bli riktigt kul att träffa henne igen, & min kära lilla Ronja också såklart <3 Sen ser jag fram emot att träffa mina fina vänner ute på krogen också.. hoppas på att alla är där! :)

Ne, dags att ladda vidare då. Kan bara bli bättre tror jag.
Kommer med uppdatering imorgon, kanske med en & annan bild.. vem vet :)

Föresten, två inlägg på en & samma dag.. vad har hänt? Börjar komma in riktigt bra i det här med att blogga! ;) Nice.

Kommentarer
Postat av: Carrolajnen

Jag gillar verkligen att du uppdaterar mera :D More more! Hoppas du hade en kul kväll igår! Puss min sköna böna

2010-02-28 @ 13:07:57
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0