Gaaalen..

... i OS !
Men vem kan inte vara det! Jag är så lycklig, jag är så lycklig.. tralalalaaa. Hoppas verkligen att det kommer gå bra för Sverige, Kalla & allt var det innebär! :)

Helgen har varit helt underbar, som vanligt var jag & Marcus i Nyköping.. otippat :P Marcus morfar ville bjuda på middag, mycket trevligt! :) Marcus släkt/familj är världens bästa, så underbara.. & jag trivs så bra i deras sällskap. <3

Sen har jag även varit på stan med min kära mor, shoppat lite.. sånt där tråkigt tjafs. Inge att hänga i julgranen direkt. Men bh:ar måste man ju ha, så bara att gilla läget.

Denna vecka kommer att bestå av mycket jobb, grymt.. money money! :D Men måste även försöka koncentrera mig på geografitentan på fredag.. viktigt! FOKUS Tessan, FOKUS!

Måste bara ta upp att jag saknar min vän väldigt mycket, hon är alldeles för långt bort & jag skulle verkligen vilja träffa henne snarast! Tänk när vi träffades varje dag, det var tider det. Men så ser inte läget ut nu, du är där & jag är här. :/ Men hon iallafall, hon är min bästa, hon är alltid så grymt BRA! Överlägsen i allt, med hääästlängder, tro mig! ;) Hon är min knoll!

<3 Caroline Sjögren <3
Behöver jag säga mer.


Kommentarer
Postat av: Knoll

ååååh min baby! Jag saknar dig med. Jag måste försöka komma till Sthlm snart och ta en heldag (minst) med dig! Du betyder nå helt otroligt mycket för mig ska du veta! Håll utkik efter veckans vän på söndag i min blogg ;) Pusspusspusspuss

2010-02-17 @ 16:53:29
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/
Postat av: Tessan

Jaa, det får du allt ta & göra! Ska försöka komma till Gävle också. :) Åh, sötnos då, du betyder nå enormt mycket för mig me! <3 Pusspusspuss

2010-02-17 @ 16:57:28
URL: http://tessanfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0