I nypan!

Japps, då var man i Nyköping i helgen. :) Undrar vad den helgen kommer att erbjuda.
Undrar om man kanske ska bege sig ut på krogen ikväll & dansa arslet av sig, en kul idé faktiskt! :) Ska flundra på den ja.

Inatt när jag kom till nypan så var jag först hur trött som helst, då var kl. kanske halv ett eller någe. Men sen när jag väl skulle gå & lägga mig så blev jag såklart pigg, så jag slog på tvn och fastnade för curlingfinalen. Är ju inte särskillt kul att titta på men gud så spännande det blev, så jaa.. kl. 04.00 tror jag att jag stängde av tvn. Efter ännu ett GULD till Sverige, helt sjukt att det blev så. Men OJ så kul! :D

Jag vet, sportnörd! ;)

Nee, dags att mysa lite med min lilla hund! Som jag ständigt saknar när jag är i Sthlm. <3

Trevlig helg på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0