Ny design

Såå, vad tycks? Jag tycker den är väldigt fin iallafall :)
Blir lite roligare att läsa bloggen nu tror jag.

Idag har varit en riktig slappardag, har iof pluggat en del men annars inte mer än så. Kan vara rätt skönt atta inte göra något spec. :) Har fortfarande morgonrocken på mig, & då är klockan ett nu. Haha.. äh vafaan!

Ikväll blir det hockey för hela slanten, fast inte OS hockey utan div. 2 hockey :) Fast nu har Marcus & hans lag tagit sig till kvalet till ettan vilket är väldigt kul ! Men kvalet börjar inte förens nästa söndag. Ikväll är det sista matchen i deras serie. :) Så klart man måste vara där & stötta till ytterligare en vinst!! Jag måste bara säga att jag har varit en flitig supporter denna säsong, har inte missat särskillt många matchen, med de är ju för att jag älskar att titta på hockey, med undantag för damhockey, inte alls lika kul enligt mitt tycke. Men men :P

Ne, de här håller inte.. dags att fixa till sig lite kanske (om det ens går :S).

Trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Knoll

Åh va fint totten min :)

2010-02-26 @ 17:15:50
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/
Postat av: Jessica A

Mkt fint :)

Samma gäller för christoffer och hans hockeylag som också spelar för att ta sig upp i ettan nu! sjukt spännande!

kram på dig

2010-02-26 @ 17:35:45
Postat av: Tess

Tack knollen min ;) <3



Jessica: Jaa, det är riktigt spännande, får typ hjärtatck varje match! Marcus är ju målvakt, de är jobbigt det.. :P

Kram kram

2010-02-26 @ 17:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0