Pain...

Aj aj aj.. Det är vad min kropp säger, eller rättare sagt skriker till mig! Såhär tänkte jag; igår så skulle jag vara duktigt & gå till gymmet & träna. Så jag bokade in mig på ett pass, nämligen powerstep. Ja menar, hur jobbigt kan det vara på en skala?
Då ska jag tala om för alla er som inte vet att det var det väärsta jag gjort. Passet skulle hålla på i 55 min, jag var dööd efter 30min!! Illa jag vet, men asså ni förstår nog inte hur jobbigt det var. Herreguud! Det får min kropp betala för idag kan man ju lugnt säga.. :/

Men men, idag har jag varit på mitt favorit pass, nämligen core :) Alldeles lagom för mig! haha. Imorgon ska jag & MalinE träna tillsammans & det blev afrodans!! Det är ju iof också grymt kul ! Ser fram emot det!

Är tydligen inne i en bra träningsperiod nu, får väl se hur länge den varar :P

Har pratat med Anna idag om våran Thailandsresa, & den är nära nu! :D Eller jaa.. hyfsat iaf. Åker i april & stannar där nästan en månad! Hur underbart kommer inte det att bli då, längtar enormt nu! :) Den som väntar på nå gott.. som man brukar säga. iih

Thailand-2010


Nee nu får jag nog ta och fixa till mig lite.. ska kolla på älsklingen ikväll som har hockeymatch! :) Me like!

Ha en trevlig kväll !


-Tess-


Kommentarer
Postat av: Carro

hoppas det håller i sig både i träningstrenden och bloggtrenden :) Köör hårt min kära!

2010-02-02 @ 18:17:28
Postat av: Carro

Näe tessan, det här funkade inte alltför bra tycker jag. MER uppdateringar :D Jag vill hålla koll på dig mitt <3

2010-02-07 @ 16:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0