Premiär!

Jaha, då sitter man här med en egen blogg..
Kan ju vara rätt skönt att få ventilera sig lite någonstans, eller?
Sen så skyller jag lite på Carro som mer eller mindre tvingade mig till att skapa en egen.. :P Men det kanske blir bra vem vet. :)

På tal om det så har jag träffat min goa vän Caroline en snabbis idag. Alltid lika trevligt, känns som att vi inte alls har varit borta från varandra så länge, allt är som vanligt om man säger så. Vi har alltid lika mycket took att prata om. :) <3


Hon & jag <3


Jaha, det här gick väl ganska bra för att vara första inlägget.. eller? :p
Får väl se om vi ses här igeen. :)

Dags att fixa lite mat.

/ -Tess-

Kommentarer
Postat av: C to the arro

klaaart vi ses här igen! Jag ska kommentera allt så känns det lite roligare att blogg. Du är härmed en ny vana att följa på internet! Wiiiiie!!

2010-02-02 @ 16:28:24
Postat av: BessBliss

Schyst!

I will follow you. hihi :D

2010-02-02 @ 18:11:51
URL: http://bessbliss.blogspot.com
Postat av: Tess

Härligt brudar! Känns skönt att jag har erat stöd :P

2010-02-02 @ 18:21:59
Postat av: Therese

Men åh va roligt att du börjat blogga!! Så se till att skriva mycket nu så jag kan bli lite uppdaterad! Puss

2010-02-13 @ 19:31:07
URL: http://ibelieve.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0