Sverige-Finland

Klart att man var uppe kl. 06.00 för att kolla på hockey, vad annars liksom.. :) I looove hockey! Kanske för att jag växt upp i en aktiv hockeyfamilj :) Vinst med 3-0, fan va skönt!! Finland är alltid lika skönt att slå, bra jobbat Sverige! Bror & pappa kom & kollade på matchen imorse också. Bror min ska nämligen vara här till imorgon, han har sportlov den skiten :p Det ska bli nice!

Kan ju kort berätta hur helgen sett ut för min del. Jaa, jag har jobbat! De är väl den bästa sammanfattningen på de hela :) Fast inte igår, för då var det bara en massa mys hemma. Det var skönt, att äntligen få ta det lugnt & slippa passa någon tid. Jaa, förutom OS tiderna då, men de är ju inte så jobbigt att passa.

Börjar närma sig värmen nuu, vilket ska bli kanon skönt med tanke på att det för tillfället är 20 minus ute!! Burr! Blir till att kura in sig i täcket hela dagen lång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0