Snö, snö & åter snö

Men när ska det sluta snöa, jag vill inte ha mer snö nu. Det räcker, FATTARU de väderguden!! Usch!
Nee, tacka vet jag sol & värme! Där passar jag in i bilden, med en drink i ena handen liggandes på en solstol. Stek stek stek! Men nu är det faktiskt inte så länge kvar till Thailand, närmare bestämt 7 veckor & 2 dagar!! :) Kommer gå kaanonfort! Eller är det bara något som jag inbillar mig?!

Åter till nuet, jag har tenta imorgon.. :S Men tro de eller ej, jag har varit ganska duktig på att plugga, med betoning på ganska. :) Vi får se hur de går, jag får iallafall välja när jag ska göra provet, vi har från 8.00 till 23.59 på oss. Så någongång under den tiden ska provet göras. Så jag hinner plugga mer imorgon förmiddag.

Snart är det faktiskt jobbet som kallar. Ska nämligen jobba från 15-23 idag. Helt okej, tänker på pengarna framförallt. Behöver dom mer än någonsin nu när jag snart ska åka.

Nej, det här håller inte, så åter till mitt pluggande kanske, eller dags för lite mat? Hm, svårt val?! ^^

.Här är man ju faktiskt ganska så brun :)
Längtar tillbaka, till vämen & Kreta med min underbara familj. <3
Det var tider de.

Ciaoo ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

vilken snygg brunlort det va på det där kortet då ;) Puss!

2010-02-18 @ 15:39:25
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0