Gaalen helg..

Det kan man minst sagt säga. I lördags så var det fest för fulla muggar. Det var dags att fira min lilla favorit sis, Amanda <3 Och som vi gjorde det, hade grymt kul! Tack alla brudar som var med hela kvällen, både nya & gamla vänner ;) Måste vi verkligen göra om snart ! Och jag fick träffa Dessi också, som jag inte har sett på säkert ett år, helt sjukt. Men oj så kul det var att träffa dig sötnos! <3

Sen igår (söndag) var det dags för hockeymatch, Nyköping-Väsby. Inte den bästa matchen kanske, men vinst blev det till slut i sudden. :) Riktigt spännande, så det var en glad far som ringde mig igår kväll, nu är ju han & laget vidare till playoff 2. :D Grattis grattis!

Sen vill jag bara avsluta med att fråga vad är det för ett j*vla väder ute idag då!!?! Blir man inte ledsen så säg.. :/ Vill inte ha mer snöö nu! Det räcker, mer än väl! Usch.

Hoppas ni får en bra vecka! :) Ciaoo

ps. Bilder kommer senare. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0