Helgen i korthet :)

Oj.. sorry. Nu var det ett tag sen jag uppdatera mig här. Har bara inte orkat eller haft tid faktiskt. Jag är en upptagen kvinna. :)

Helgen har varit kanoners, det började med att jag var alldeles själv på fredagskvällen.. Jag & tvn :) Marcus var på match. Så jaa.. där satt jag i min ensamhet, tittade på let´s dance & gottade mig i godis. Inte helt fel faktiskt.
Lördagen så jobbade jag från 16-22. Jag missade melodifestivalen till min stooora besvikelse :( Men men, vad gör man inte för lite pengar. Men det gick bättre än väntat så nu i efterhand så är jag inte så ledsen, haha.

Igår (söndag) så kom Marcus föräldrar hit tidigt, för att hjälpa oss med våra nya duschdörrar :) Eller Marcus & hans far sysslade med det, jag & Sussi gick till globen för att shoppa lite :) Det är det vi tjejer är bra på, riight?! Fast det vi shoppade var mat, inte helt fel de inte. Därefter käkade vi maten som dom hade med sig, galet gott :) Sen var det dags för Marcus att åka iväg till sin samlig.. för det vankades match igen! Jag hann faktiskt se reprisen på melodifestivalen.. weeei :D Bra bra bra! Sen var det dags för oss andra att åka till matchen.. & vilken match det blev då! Värmdö vann med 7-4 mot M/B. Mycket bra! :) Helt klart värt att se den matchen. Sen bar det av hemåt för att fortsätta med duschen. Vi fikade lite & sen var det sovdags :)

En bra sammanfattning av mig! :P Idag har jag redan hunnit med & plugga, bra gjort av mig igeen.
Nu blire en vaarm & solig promenad tror jag minsann.

Ciaao.


Kommentarer
Postat av: Carro

Du är rolig du =)

2010-03-16 @ 10:17:20
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0