I Nyköping, and I loove it !

Ja, som jag sagt så många gånger tidigare.. Jag mår så förbaskat bra här! :D
När jag kom hem till mor & far i morse så möttes man av världens bästa, min Suddas. <3 Han är alltid så glad när man kommer, man blir väl bemött av honom. Men nu är han ute & går med morfar min, som förövrigt fyller år idag. GRATTIS världens bästa morfar!! :D

Försöker få tag på fröken Dessi för tillfället, men hon är minst sagt en upptagen kvinna ;) Hoppas att jag hinner träffa henne iaf <3
Imorgon så ska jag få träffa min goa Malin H, har inte träffats på bra länge, så det är verligen på tiden för de nu! ;D

Ne, om man kanske ska gå på stan lite eller nåt?
Men måste nog vänta ett tag på det, för snart börjar ju "Våra bästa år", det får man verkligen inte missa! :P

Förövrigt så ska jag till tandläkaren imorgon, inte kul om ni frågar mig. Buhuu.. 

Hoppas ni alla får en härlig dag! :)

Ciaao.

My love! <3


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, dom är väl säkert kvar på den där båten, och hans dotter ligger nere i kloaken och kan inte komma loss..haha har jag fel? ;)

2010-03-16 @ 10:35:42
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/
Postat av: Tess

JA Caroline Sjögren, du har FEL! Jag känner av en negativ ton från dig. Dom har kommit mycket längre än så, tro mig. Värsta grejerna på g vettu ;)

2010-03-16 @ 22:15:59
Postat av: Anonym

hahaha, jag känner av en försvarsmekanism från dig. ;) Love u baby!

2010-03-18 @ 14:41:17
Postat av: Carro

Mer Therese Fredriksson åt folket. Uppdatera! =)

2010-03-20 @ 12:08:39
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0