2 veckor..

Men kan det bara bli massa soligt någongång!! Fast jaa, de får jag nog snart så det räcker & blir över. Thailand here we come! Eller ja, snart iaf. På lördag är det ENDAST 2 veckor kvar, sjukt va tiden går fort :D

I morgon har jag tenta, avslutningstenta för del 2, eller är det 3? äh, skitsamma.. tenta är det vilket fall. Hoppas på att det kommer gå bra, för jag orkar inte plugga nu. Har gjort det, så det får faan räcka, PUNKT.

Helgen är fullspäckad som vanligt, min kära familj kommer till Sthlm imorgon. Eller iaf min hund, kanske bror. Dom ska nämligen sova hos oss hela helgen. Mor & far ska på Grease musikalen imorgon.. men dom ska bo på hotell, lyx! På lördag är det jobb som gäller, eller iaf mellan 16-22. Sen så på söndag är det fotografering som gäller med min käre bror. Efter det så bär det av till mälarhöjden/bredäng för att kolla på hockey, min käre sambo har nämligen match, suuuperskoj! :D

Så ser min helg ut minsann. Jag trivs som fisken i vattnet! :)

.

Bild 1: Min älskade hund, Sudden! Världens bästa <3
Bild 2: Min kära familj på Kreta <3
Bild 3: Marcus in action! <3


Caroline Sjögren
Jag saknar denna skönhet! En gång sa det bara KLICK.. <3
Vi ses på tooook för lite nu för tiden, det ogillas skarpt! Måste ta & pallra mig till Gävle snart, det är verkligen dags nu. Men kan bli lite tajt innan Thailand, men sen får jag faan ta tag i det hela! För henne måste jag bara vara med snart, innan jag blir toookig. :P Men de är jag ju redan så de sket sig.. ne hjärtat, vi hörs alldelses för lite, vi får ändra på det tycker ja verkligen!!



Älskar dig bejbi <3


Kommentarer
Postat av: Carro

Förlåååt att jag inte hörde av mig! Det blev som hastigast jag åkte hem idag! :( Kom hiiiit snart eller så kommer jag till dig och BARA är med dig! Love!

2010-03-28 @ 23:05:41
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0