Tusan också!

Jag är sjuuuk.. buhu :( Ont i halsen, hostar, hes & förbaskat förkyld. Låter som om jag har en tomat uppstoppad i näsan.. Eller de känns också som så btw. hm, mindre kul om ni frågar mig.

Jag har varit hemma i Nyköping hos mor & far och kurerat mig lite. Eller igår (lördag) så var jag ju faktiskt på kalas. Trots att jag hade feber på morgonen (men de sa jag ju inte förstås). Det var trevligt, mycket trevligt faktiskt. God mat & trevligt sällskap. Bortsett från att jag fick gå & snyta mig varannan minut. Men vadå, jag klagar inte.. eller? njaa.. Bättre har man ju mått kan ja ju säga. Men det är ju tur att man har en sån snäll farmor, för jag fick Kan jang av henne.. & det har gjort att jag känner mig liite bättre idag, betoning på lite. Förövrigt så smakar den riktigt j*vla illa rent ut sagt. uuscha! :S

Men nu är jag tillbaka i El.Stockholmo, min pojke är iväg & ska spela första matchen i kvalserien till ettan.. Jag hade såklart velat vara där & heja, trogen supporter som man är, meeen den här förbaskade förkylningen sätter stopp för de. Så får ta nya tag på onsdag då det är match igen! :) Heja Värmdö!!

Igår var jag btw & kolla på Nyköping-Olofströms.. gick inge vidare tyvärr, men så kan de gå när domaren är en riktig MUPP på 3 meter, som inte ser vad som händer på planen där de andra spelar hockey. Herreguud, sämre domare får man nog leta efter. Tråkigt att en sån människa kan förstöra så mycket, skäms på dig!! De får ta nya tag på måndag då de möts igen, dock på bortaplan men man ska aldrig säga aldrig! :)


Herregud vilket inlägg jag kommer med nu.. bara sådär, sjuk & allt :p

Här nedan vill jag visa vilka fina & goda bullar jag & Marcus gjorde i fredags. Mums mums! :)
 Mums mums! :).En glad bagare :)
Ser de inte gott ut så säg ;)

Nee, nu måste jag gå & snyta mig igen.. förbaskat också, men det är nog rekord.. har inte snytit mig på hela tiden nu när jag skrivit inlägget.. ojoj. Bra Tessan, bra. :)

Imorrn SKA jag vara frisk!

Ciaaao. :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Näe jag aaaaldrig hört dig klaga ;)

2010-03-07 @ 20:12:15
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0